Asiakastarinat

Haluatko kuulla, mitä mieltä asiakkamme ovat Primestä ja yhteistyöstä kanssamme? Anna asiakkaidemme kertoa se itse. Asiakastarinoissamme asiakkaamme kertovat mitä tarpeita Primen avulla on lähdetty ratkaisemaan ja miten Primen käytön hyödyt näkyvät asiakkaidemme arjessa.

Asiakastarina:

Oulun seurakuntayhtymä: Prime mukautuu monipuolisesti erilaisten organisaatioiden käyttöön

Asiakastarina:

Lahden seurakuntayhtymä: Primen avulla laaja kokonaisuus pysyy hallinnassa

Lahden seurakuntayhtymään kuuluu viisi seurakuntaa, joilla on yhteisiä palveluja etenkin diakonia- ja kasvatustyössä. Lahden seurakuntayhtymän sovellusasiantuntija Marilla Oslanus kertoo, miten ison seurakuntayhtymän eri toimintojen hallinta onnistuu keskitetysti Prime-toiminnanohjausjärjestelmällä.

Asiakastarina:

Helsingin seurakuntayhtymä ja 10-synttärit

Helsingin seurakuntayhtymän vuosittain järjestettävän 10-synttäreiden ilmoittautumisessa ja laskutuksessa on luotettu jo useita vuosia Prime Seurakunta -toiminnanohjausjärjestelmän sähköisen ilmoittautumisen ja verkkomaksulaskutuksen toimintoihin. Vuoden 2021 tapahtuman järjestämisessä hyödynnettiin ensimmäistä kertaa osallistumismaksujen perimisessä ilmoittautumisen yhteydessä käytettävää suoramaksulaskutusta.