Vastauksia yleisimpiin kysymyksiin
Milloin kannattaa kääntyä oman organisaation pääkäyttäjän puoleen?
Peruskäyttäjän tulisi olla aina ensin yhteydessä oman organisaation pääkäyttäjään. Pääkäyttäjä vastaa muun muassa asetuksista ja oikeusmäärittelyistä. Myös kehitystoiveet ja käyttäjäongelmat menevät ensisijaisesti pääkäyttäjän kautta.
Milloin kannattaa olla yhteydessä Tietohallintoon / IT alueeseen?
Kun asia koskee verkkoon kirjautumista, puhelimen tai selaimen asetuksia, Teamsin tai Outlookin käyttöä ja koneen resurssikansioita.
Jos ongelma liittyy kalenterisynkronointiin Primen ja Outlookin välillä, ongelma kuuluu Primen asiakastukeen.
Milloin kannatta soittaa ja milloin laittaa tikettiä?
Kannattaa soittaa aina, kun ongelma on työtä estävä esimerkiksi järjestelmä ei avaudu.
Kaikissa muissa ongelmatilanteissa pääkäyttäjä avaa tiketin.